Om Valens Logistics

Logistik skal ikke være en hindring!

Vi fokuserer på logistikken, så du kan fokusere på din virksomhed. Vi ønsker at skabe den logistiske løsning som skaber værdi for dig og din virksomhed. I Valnes bestræber vi os efter at være i stand til at gøre en forskel for jeres leveringskæde. Ingen kunde er for stor, og ingen kunde er for lille. Vores vision er at skabe et partnerskab der skaber værdi for begge parter.

Valnes Logistics kan håndtere jeres krav når det gælder logistik og transport. Vi klarer jeres indgående transporter, distribution og forsendelser.

Valnes Logistics er et dansk firma der bygger på solide værdier, passion og konkurrencedygtige strategier med fokus på omkostninger, kvalitet og kundeservice.

0+

Års brancheerfaring

0

Mulige destinationer

Nyttige informationer

Her finder du nyttige oplysninger, som gør, at vores samarbejde bliver enkelt og effektivt. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du ikke finder de oplysninger, du har brug for.

Lokation: Valnes Logitics ApS, Peter Ipsens Vej 45, 3700 Rønne, Bornholm.

Grundlægger: Dennis Bo Pedersen, Cand. Merc. Supply Chain Management fra Copenhagen Business School (CBS) – https://www.cbs.dk/en/study/graduate/msc-in-economics-and-business-administration-supply-chain-management.

LinkedIn: www.linkedin.com/in/dennis-bo-pedersen-80297942

Af hensyn til miljøet anbefaler vi, at du modtager din faktura som pdf via e-mail. Send venligst din faktura til invoice@valneslogisitcs.dk

Kontoopgørelse – Vi sender alle kontoopgørelser elektronisk via e-mail i PDF-format.

Incoterms 2010 – Incoterms® (International Commercial Terms) er en betegnelse for standardiserede regler i forbindelse med købs- og salgsaftaler. Incoterms® er et registreret handelsmærke, som er oprettet af International Chamber of Commerce.

Valens Logistics ApS er associated member of the Danish Freight Forwarders Association and the Nordic Association of Freight Forwarders. 

https://dasp.dk/danske-speditoerer/

NSAB2015 – Alle opgaver udføres i henhold til Nordisk Speditørforbunds Almindelige Bestemmelser (NSAB 2015). https://dasp.dk/danske-speditoerer/salg-af-dokumenter/

Alle opgaver udføres i henhold til Nordisk Speditørforbunds Almindelige Bestemmelser (NSAB 2015).

Bestemmelserne begrænser speditørens ansvar som kontraktspart i henhold til § 3 B for bortkomst, forringelse eller beskadigelse af gods til SDR 8,33 pr. kg og for forsinkelse op til fragtbeløbet, og for alle andre tab til SDR 100.000 for hver opgave (§ 21).

Speditørens ansvar som formidler i henhold til § 3 C er begrænset til SDR 50.000 for hver opgave og totalt for én og samme hændelse til SDR 500.000 (§ 24).

Ved oplagring er det samlede ansvar for skade ved en og samme hændelse begrænset til SDR 500.000 (§ 25).

Særlig opmærksomhed henledes på netværksklausulen (§ 2), at krav mod speditøren forældes efter et år (§ 28), og at pante- og tilbageholdsretten (§ 14) omfatter såvel aktuelle som tidligere krav.